Välkommen hit till min blogg -

tisdag 24 januari 2012

kallt ute!!

Jisses va kyligt det har blivit.. nästan så man skulle behöva extra päls.. ja jag har ju några jackor.. men det är så bökigt att ta på sej .. bättre o springa ut på snabbisar.. hehe..

 

i går var två kompisar och hälsade på.. jisses va rolligt vi hade.. det var …….

20120123_173954

Asta

20120123_174905

och Justin!!

vi busade på min snö-isbelagda gräsmatta..

men så frös Asta och ville gå in.. jag och Justin fortsatte att busa.. jag visade Justin var man får fröer i pälsen .. coolt sa han och strök sej fram o tillbaka.. hmm.. jag tror han la beslag på mina fröer.. dom ser nästan ut att ha tagit slut…….

sedan gick vi in och värmde oss.. matte försökte ta foto på oss alla tre på en gång. men det gick inte.. Justin ville vara ända framme o Asta bara gömde sej..

vi ska snart leka igen.. och jag funderar på att bjuda hit dom på kalas.. jag fyller ju snart år…  vi skulle kunna äta nåt gott och sedan bara mysa.. Justin sa att han gärna ville kolla hur det ser ut inne hos oss.. jag berättade det för matte och hon tyckte att jag skulle bjuda in dom nästa gång.. vi satt nämligen på altanen.. husse hade gasolvärmaren i gång.. så det var varmt och gott där.. men .. lite ont om liggplatser.. vi har ju ingen soffa där ute.. hehe..

 

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: