Välkommen hit till min blogg -

lördag 8 oktober 2011

snart vaken..

Här jobbar jag hårt..... Med vaddå undrar ni säkert..
Jo...
Med att öppna husses trötta ögon.. Han ska få leka lite med Figo o Miros husse idag... Dom ska spika plåt på vårt uterum... Härligt... Eller kanske inte ... För det betyder att jag sticker upp o lägger mej i sängen..
Vi vaknade i morse av att det mullrade.. Kvart i sex. Jisses då blev det fart på matte.. Hon stapplade ner o drog internet kablen....
Men...
Sedan blev det fart på husse... Larmet gick... På hans bil... Det haglade nämligen så mycket.. Allt var vitt o det slog mot fönsterna.. O jag kan slå vad om att grannen intill stod upp i sin säng.. Hehe.. Dom har sovrummet sidan om där husses bil står...
Nu ska jag vila lite
Coky
Den mobilbloggande cockerpoon
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: