Välkommen hit till min blogg -

söndag 5 december 2010

vinter...fortfarande

Jag tycker att det är kallt ute... Känner mej lite frusen.. Så jag har kurat ihopa mej tättintill matte
I går hade Sandra kalas här.. O Figo o Miro kom hit.. Ja dom tog med sej sin matte o husse.. O en av dera brorsor kom oxå med sin tjej...
Det var jättekul o ha kalas.. Men jag saknade jonna o hennes familj.. Dom var iväg på nåt.. Annars hade dom oxå kommit...
Jag gillar att vara på kalas.. Det är alltid nån som har tid o gosa..
Nu ska jag kura ihopa mej under filten igen.. Vi ska snart iväg... Ska köra husse till tåget.. Han ska iväg på en kurs igen i Tokholmen..
Så...
Fanclubben!!! Se upp... Husse ska till andra sidan stan..
Coky
Den mobilbloggande cockerpoon
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer: