Välkommen hit till min blogg -

söndag 26 december 2010

God Jul o fortsättning o allt det där!!!

Julen har varit lugn här.. jag fick en stycken julklapp… ja klappar får jag ju många men nu pratar jag paket…. det var min syrra Sandra som kom med en kampleksak.. den var rätt cool..

men jag o matte o husse hade bestämt att vi inte skulle byta paket i år.. vi handlar när vi vill ha o behöver istället.. då kan jag ju få tuggeben o leksaker året runt.. bra deal tycker jag….

Julen medför en massa god mat.. på julafton fick jag en egen jultallrik.. med massor av gott på.. o gröt.. jag gillar gröt .. det fastnar så roligt i gommen.. mysig känsla

i går kväll hade vi gäster. det var min kompis från stan.. han som låter kul ibland.. han hade en tjej med sej. o dom luktade två olika hundar.. o en katt.. spännande värre.. jisses va jag snusade på dom..

tjejen tyckte att jag var söt.. så jag spelade lite svår åtkomlig.. men jag gav henne ett par pussar … men det var bara för att hon hade gott i munnen.. jag ska se om inte jag kan få träffa hennes vovvar nångång för jag tyckte att dom doftade väldigt intressant.. en golden o en .. rondell..

idag kommer min andra människosyrra Linda med sin Steen.. det gillar jag.. jisses det var ju ett tag sen jag träffade dom sist.. det ska bli roligt.. o jag ska pussa dom bägge..

vi ska visst äta julmat idag oxå.. det var Linda som tyckte att vi skulle det.. o inte mej emot.. för jag gillar skinka o prinskorv.. o köttbullar..

nu ska vi äta frukost. o det ser ut som om det ska bli en liten jultallrik.. mot köket

haj o gobaj… leverstapaj..

Coky

den bloggande Cockerpoon

 

GOD FORTSÄTTNING PÅ ER ALLA !!

Inga kommentarer: