Välkommen hit till min blogg -

måndag 3 december 2012

Livstecken

Jag har inte skrivit.. jag vet.. men jag ser heller ingen efterlysning i min gästbok…. ingen som har saknat mej?

jag lever och jag har det bra. min matte och jag har det mysigt tillsammans.

jag har träffat min “systerdotter” Amanda några gånger.. en underbar människovalp.. dom kommer hit på julafton.. det ska bli kul.. tydligen kommer även Amandas morfar hit.. ska bli spännande..

nu är det början av en ny vecka.. vi har fått snö. lite i allafall.. knappt upp till sporren.. men det är vansinnigt kallt ute.. inte direkt något väder man är ute i..  det fryser nästan när man kissar.. hmm.. inte kul alls..

jag har fått massor av nya vänner sedan jag och min matte flyttade till vårt egna lilla hem.. senaste tillskottet är valpen Jack.. det är min goldenpolare Boys brorsa.. han är en jack russel.. och han är .. fruktansvärt jobbig.. men rätt sök faktiskt..

på lördag ska jag vara hos mina polare Figo och Miro.. för min matte ska ut och äta.. hon ska tydligen åka båt.. men hon sa innan att ska det fortsätta vara så här kallt så fryser väl sundet till och dom får ha gående bord på isen.. hon åker inte ensam så jag kan slappna av.. hon är med människor jag litar på.. hehe.. som jag vet kan ta hand om henne…..

för någon vecka sedan var mina favoritvänner här.. DagOtto och Morris.. och deras matte.. åhh.. va jag hade saknat dom.. jag tycker om dom..

jag saknar min husvagn jättemycket.. men matte sa att vi ska åka upp och bo hos DagOtto och Morris sedan när dom kommit tillrätta i sin nya husvagn.. då får jag bo granne med Zita.. min schäferkusin.. hennes husse var inom och lämnade några saker här i lördags.. vilken överraskning.. gissa om jag blev lycklig.. jag blir alltid glad när jag träffar honom..

nu ska jag mysa med mina kusiner Figo och Miro..

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: