Välkommen hit till min blogg -

onsdag 26 december 2012

God fortsättning på Julen

hej mina vänner.. nu har det varit Jul igen.. jag har varit med om ett par sådana redan..

I år så firade jag jul tillsammans med min matte.. och mina bägge människosystrar deras killar och deras pappa.. och naturligtvis Amanda.. min Amanda.. hon är underbar.. jag kollar alltid extra noga så dom inte glömt ta med henne.. hon är så söt.. jag har slickat på henne Hehe..

AmandaCoky1

här tomtar vi till det lite på lille julafton.. först satt jag bakom henne.. men tyckte att det kunde bli bättre om jag låg lite sidanom.. o det blev det .. ser ni att jag har min tomtedräkt på…

jag fick massor av julklappar.. flest faktiskt av Linda och Sandras pappa. massor av märgben och ett vanligt tuggeben.. snacka om att ställa in sej .. hehe..

Amanda fick mest kläder men hon fick en intressant grej….

AmandaCoky2

en sak hon ska ligga på magen i.. o sedan kan hon snurra o kolla på alla sakerna.. jag håller koll så allt går rätt till..

idag är det annandag jul.. den dagen man ska göra att man skjuter upp till en annan dag..

Matte och jag har varit ute och gått en lång runda.. det var sol.. annars hade inte matte velat gå ut.. men jag lockade lite.. jag sa… där kanske finns nån trevlig karl vi kan prata med.. jag vet en som ska vara på ett speciellt ställe idag.. hehe. o vips hade hon kläderna på sej o iväg,, hehe.. rätt lättlurad är hon.. nu ska vi vila och sedan ska vi nog vila lite innan vi går o lägger oss..

ha en fin fortsättning och Gott Nytt År

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: