Välkommen hit till min blogg -

söndag 22 juli 2012

Jobbig dag…

nu känns det verkligen att man är en hund..  matte är jättejobbig..

i morse jaja. förmiddags.. vad begär ni av en enkel cockerpoo.. sovmorron .. det behöver ju även jag..

ja i allafall.. när vi hade gått morron rundan.. vi gör det varje morron… då började matte plocka med badlakan.. jisses tänkte jag.. detta känns konstigt. så jag smet in och la mej i sängen drog ner ögonlocken och snarkade lite.. glöm det sa matte.. du sover inte.. för då ligger inte du på helspänn.. jag lyfte lite på ögonlocket o sa.. åhhhh va trött jag är.. måste nog sova längre..

nepp sa matte.. nu kommer du här.. och så tog hon av mej fästinghalsbandet.. men matte sa jag.. det måste jag ha på.. får inte ta av det.. kan få fästingar.. .. nä sa matte.. om man badar ska man ta av det..

attans oxå sa jag.. är det bade dag i dag??? o .. vad är egentligen bada.. jag har ju bara duschat tidigare.. inte menar du att jag ska i den där stora plåtsaken i badrummet?? den som ser ut att vilja svälja allt??

jo sa matte. bara se till att tassa på..

jaja. badet gick bra.. lite otäckt var det men.. ja vad gör jag inte för min matte..Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: