Välkommen hit till min blogg -

måndag 29 september 2008

Husse... gnällspik

Ja min husse gnäller bara på mej.. frågade innan vad jag hittat på idag ... men vaddådå??!! ja för jag hade itne bloggat sa han.. jisses. jag har ju haft fullt upp med att roa matte... vi har varit ute på gräsmattan o lekt.. o sedan fick jag henne att starta dammsugaren .. jag hade tänkt leka suga upp katt.. men.. när matte väl satt i kontakten o startat åbäket så vägrade hon släppa taget.. sedan fixade vi till kålpudding.. o vi har gosat lite oxå idag.. så kommer han hem o frågar varför jag inte bloggat.. men hallå.. man är väl inte mer än en hund heller...

nu sitter husse o slöar i sin fåtölj.. så det är väl lika bra att jag passar på o skriva några rader.. bara för att göra min husse glad.. han fyller liksom år i morron.. jag o matte hade tänkt hitta på nån bra present. så vi ska leta upp ett snöre o sätta runt min hals.. blir nog fin present va??!! så ska jag vara hans vovve hela kvällen i morron.. jag tror att han blir jätteglad.. sedan när han går o lägger sej.. så ska kattfan komma in o sjunga för honom.. oxå hon med ett snöre runt halsen.. då vet jag att hans lycka är gjord..

nu ska jag vila lite...

haj o gobaj leverpastaj

coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: