Välkommen hit till min blogg -

onsdag 10 november 2010

Såja-då var det gjort..

duschat matte alltså…

i natt har min matte hostat. o svettats.. jisses…

så..

i morse tog jag ner o duschade henne.. det behövdes verkligen.. o nu ser man att det börjar bli vinter.. hon har lagt sej till med vinterpäls….

på benen.. jisses jag trodde knappt min tunga när jag slickade henne på vaden.. jisses säger jag bara.. sååå sträva strån… jaja sa matte.. jag ska dra bort dom .. nångång..

jaja sa jag.. du gör som du vill.. men ska jag tvätta dina ben så vill jag ha dom rakade.. för då kan jag passa på o skrapa tungan samtidigt..

matte muttrade nåt ohörbart.. vet inte vad hon sa riktigt.. men av minen o döma så var det nåt som jag kanske inte borde höra.. så det var nog tur att jag hade lite vatten kvar i öronen..

som ni vet så har jag skickat min husse på kurs.. och han verkar ha det bra.. för han har inte ringt hem så mycket…

o vem får då höra på mattes babbel??!! jo jag.. fast i förrgår kväll så sa jag åt henne att hon kanske skulle ringa Sandra o kolla så allt var ok..

o igår så ringde Linda så jag fick lite avlösning.. men å andra sidan så bör min matte försöka hålla tyst för hon är så otroligt hes.. o hostig.. o har som sagt hållit mej vaken halva natten..

nu efter duschen är hon helt slut.. bara sitter i soffan o mumlar nåt om the skulle varit gott.. med honung… o ingefära..

jisses tror hon att det är all inclusive här eller???!!

nu ska jag torka mej lite runt öronen o rulla ihopa mej i husses fåtölj lägga en tasse på elementet o bara njuta av dagen..

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: