Välkommen hit till min blogg -

onsdag 21 december 2011

Hi All

det är engelska och betyder “hej alla” hehe..

jag o matte försöker lära oss engelska för vi har skaffat släkt i Amerikat… matte skriver till henne på engelska.. men hon fuskar har jag sett.. hon använder google översättning… jaja.. annars hade dom ju inte kommit upp i så många mail som dom gör..mamma o hennes nya kusin over däääääär….

ja nya o nya.. hon har funnits där i många år.. men det är först för några veckor sedan som matte o hon hittat varann,,  dom har ju släktforskningen gemensamt.. och det visade sej att mamma har jättemånga släktingar där borta… o hennes kusin har massor här i sverige….

det är förklaringen till varför jag inte har skrivit på jättelänge.. matte har helt enkelt inte släppt datorn… eller mobilen för där spelar hon wordfeud..

idag har det kommit lite snö… så jag passade på att ta ett race….

Mina kompisar är här idag.. jag bad matte ta en video på dom med…

dom är nyklippta. jättefina.. men dom tyckte att det var lite kyligt idag. men.. matte bestämmer.. ska vi ut så ska vi..

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: