Välkommen hit till min blogg -

onsdag 30 november 2011

hej

Här har ni mej...... Jag har haft sååååå mycket att göra... Tur jag har smågrabbarna till hjälp..
Det är matte..... Hon är så jobbig... Gnällig o pipig o kräver hela vär uppmärksamhet...
I helgen var vi i husvagnen... Ja husse var med så jag fick lite avlastning... Vi satte matte i soffan... Datorn framför henne ...o sa..... Leta släktigar matte... Duktig matte släktforska.. Tja.. Sedan satt hon där o släktforskade...
Hon har fått tag på släktingar i usa som hon skriver till...
Idag tänkte jag vila... Bäst att passa på för matte har landat i soffan... Börjar bli förkyld och har ont i huvudet.... Jaja... Det går nog över...
Jag fortsätter att vila i solen... Härligt
Coky
Den mobilbloggande cockerpoon
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: