Välkommen hit till min blogg -

torsdag 21 april 2011

tjosan

Hej alla... Jag har inte haft tid till att skriva på ett tag... Har haft fullt upp med att ta hand om matte... Som blivit gammal... I morron tänkte jag att vi ska ha fest för henne... Figo o Miro har lovat att komma o hjälpa till.. Dom har hjälpt mej hela veckan.. Tänk att två så små jyckar kan avlasta så mycket...
Miro är en baddare på attt hålla fast matte i soffan.. O Figo är en perefekt vakthund... Mycket hund i litet fodral.. Hihi..
Så jag har haft tid över... Till att bättra på min solbränna.... Nästa vecka tänkte jag att matte ska klippa mej.... Såg en bild häromdagen... Med kort frissa.. Sa åt matte att så kort vill jag ha det..
Mm sa matte.. Klarar du av att vara stilla så länge då?
Klart jag kan sa jag.. Lite korv då o då bara...
Nu ska jag vila innan ... Ja innan ... Innanjag gör nåt annat..
Coky
Den mobilbloggande cockerpoon
Published with Blogger-droid v1.6.8