Välkommen hit till min blogg -

lördag 23 maj 2009

Jag visste det!!

Jag o Miro är väldigt lika.. nu har han varit på samma ställe som jag var på... SPA.et ni vet.. o dom spelade av honom oxå kulorna.. jisses.. vi är förlorare bägge två...

hur jag vet detta??!!

jo jag snackade lite med Miro i morse.. husse hade msn i gång.. o vi körde lite webkamera.. cool uppfinning..

ja Miros matte var oxå med.. jaja.. husse oxå .. för hans dator får man ju inte pilla på..... själv.. hmm

nu har Miro tratt.. snyggt va??!! jag hoppas att inte Figo retar honom för mycket..

I går var det rena vilodagen här... jag o matte kollade lite när husse målade.. annars slappade vi mest..

på kvällen grillade vi .. vi invigde vår nya mysplats.. o jag har egen stol där.. jaja.. jag får ju fortfarande dras med min halvtuggade dyna.. men jag hoppas att matte ser det som en investering när hon köper ny åt mej.. jag har lämnat vissa önskemål....

idag är det mulet o grått ute.. husse sa att det skulle bli bättre i eftermiddag.. hoppas att han har rätt i det.. för detta vädret är jobbigt.. då får jag ju dras med både matte o husse... matte i soffan o husse i vår fåtölj.. hmm

coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: